σελίδες

8.11.09

Μονόλογος 29 - οδηγός βροχής

Φίλε μαλάκα οδηγέ βροχής, δεν έχεις οίκτο μέσα σου? Με βλέπεις που περπατώ στον δρόμο των πεζών (πεζοδρόμιο κοινώς), που τόσες φορές οικειοποιείσαι παρατώντας το κάρο σου και κλείνοντας μου τον δρόμο, κολλημένη στην μεριά του τοίχου με μια ομπρέλα να προσπαθώ να προστατευτώ από την μανία της βροχής και την αδιαφορία σου. Αφού το βλέπεις ρε μπαγάσα, η δεξιά λωρίδα είναι λίμνη τι πας ρε μαλακισμένε με ταχύτητα άνω των 60 στο νερό? Ε χοοοο....με βλέπεις που στάζω και προσεύχομαι κάποιος να με σώσει από το κακό που μέλει να πάθω? Στ’ αρχίδια σου ΜΙΣΤΕΡ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΤΗΣ ΚΑΦΡΙΛΑΣ. Περνάς δίπλα μου και πετάς την λίμνη με τα βρωμόνερα της ασφάλτου πάνω μου, δίχως έλεος... Θα ήθελες να σουν στην θέση μου μαλακοπίτουρο? Ε??? Θα θελες να άδειαζε κάποιος πάνω σου έναν τόνο κρύο σκατόνερο? Υπάρχει κάτι που λέγεται ευσυνειδησία....however Greek people TOTALLY LΑCK IT!

4 σχόλια:

Aris McKenzie είπε...

καποια βραχηκε;:P

MaHaHoU είπε...

οχι φετος...ακομα. Περσυ το χα παθει αλλα το θυμηθηκα γτι ειδα καικαποιους αλλους να το παθαινουν φετος!

madness είπε...

μου το χαν κάνει μια φορά αυτό... πραγματικά έλεος... να ψάχνεις μισή ώρα τι θα βάλεις να βγαίνεις στο δρόμο (ενώ ήδη έχεις αργήσει...) και να περνάει ο μαμάκας και να σε κάνει ... :P εννοείτε ότι γύρισα και άλλαξα... ε και δεν ήμουν στην ώρα μου!!!

Loud Melody είπε...

Μαλακισμένοι άνθρωποι ρε... Στα τέτοια τους αμα σε βρέξουν.