σελίδες

12.11.09

Μονόλογος 31 - ο "τρέχω 60 χλμ πάνω από το όριο" κάγκουρας.

Φίλε οδηγέ, είσαι μια από τις αγαπημένες μου κατηγορίες σε αυτό εδώ το blog γι'αυτό και για μια ακόμα φορά θα σου κάνω την τιμή να σχοληθώ μαζί σου και σου εγκυώμαι ότι θα το ξανακάνω στο μέλλον.

Εσύ λοιπό κύριε, με το πειραγμένο αμάξι, ασχέτου ηλικίας και ασχέτης οικογενειακής κατάστασης, νομίζεις πως είσαι κάποιος. Οδηγείς από πίσω μου σε μια γνωστή λεωφόρο με τον αέρα του κυρίαρχου, λες και σου σφίγγει το μπαντελόνι τα παπάρια και εγώ σε βλέπω και μυρίζομαι την καγκουριά σου από μπροστά. Τρέχεις με 100, στον δρόμο με ανώτατο όριο ταχύτητας 80, ακολουθώντας το αξιαγάπητο γλυκό αυτοκινητάκι μου και μου παίζεις τα φώτα. Αυτό είναι το πρώτο βήμα που κάνεις για να υπερασπιστείς την εξουσία σου στον δρόμο. Όταν δεν με βλέπεις να αντιδρώ μου κολλάς απο πίσω σε απόσταση 1/3 του μέτρου και επιμένεις να αναβοσβήνεις τα φώτα πιο πολλές φορές. Κι εγώ που αναρωτιέμαι αν αντιλαμβάνεσαι πως ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΛΩΡΙΔΑ (αφού η μεσαία έχει κίνηση και δεν μου δίνεται τέτοια δυνατότητα) και δεν έχω τις ορέξεις σου για να κάνω το κομμάτι σου, μένω εκεί που είμαι...και χαμηλώνω ταχύτητα. Έτσι για να σε εξοργίσω και εσύ σαν 5χρονο πέφτεις στην παγίδα μου και αρχίζεις να βαράς την κόρνα. Κι αυτό ήταν το τελευταίο σου βήμα...από εκεί και έπειτα ξυπνάς μέσα μου τον διάολο. Με προσπερνάς από τα δεξιά τελικά (ΠΑΡΑΝΟΜΑ) έχοντας πιάσει 150 σε ώρα αιχμής, μου
βγάζεις κωλοδάχτυλο και μου λες να πάω να γαμηθώ, να πάω να πλύνω κανά πιάτο, όλα αυτά τα κλασικά που λέτε εσείς με τα βαριά αρχίδια στις γυναίκες. Σε 10 μέτρα πατάς απότομα φρένο και σε φτάνω εγώ με το σαραβαλάκι μου. Κατεβάζω το παράθυρο και σου λέω ένα γλυκό ευχαριστώ για την ευχή και πως τα πιάτα τα πλένει ο γκόμενος στο σπίτι μου. Το ανεβάζω καθώς βλέπω τον ιδρώτα να στάζει από το μέτωπό σου και συνεχίζω τον δρόμο μου.

Κύριε κάγκουρα, η πιο ευχάριστη οδήγηση είναι όταν κάνεις σωστές επιλογές στον δρόμο ωστέ να μην κολλάς στην κίνηση κι όχι όταν τσαντίζεσαι με τους μπροστινούς σου που δεν μπορούν να πάνε πουθενά καθότι κλεισμένοι από δεξια και αριστερά. Επίσης, είναι και η πιο ασφαλής!!! Τώρα αν εσύ θες να τρακάρεις και να χαλάσεις τον προφυλακτήρα του υπερσύγχρονου αυτοκινήτου σου be my guest. Το αμαξάκι μου σε έχει ΣΙΓΟΥΡΑ, ρώτα όσους έχουν πέσει πάνω του :P

Κι εγώ με την σειρά μου σου εύχομαι τα καλύτερα. Νόου χαρντ φηίλινγζ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: