σελίδες

2.6.10

Μονόλογος 72 - πρυτανικές...

Φίλτατα υποψήφια, χαμένα και κερδισμένα, πρυτανικά σχήματα, καθηγητές μην πω εγώ τι καθηγητές. Σπαμάρατε το μαιλ μου 2 εβδομάδες πριν τις εκλογές χωρίς κανένα δικαίωμα, χωρίς να σας έχω δώσει τα στοιχεία μου, απλά αντλώντας τα από το κέντρο δικτύου του χώρου σπουδών μου ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΜΟΥ. Με σπαμάρατε ανελέητα εξιστορώντας το μακρύ και το κοντό σας λες κι εγώ δεν ξέρω τι χουρμάδες είσαστε και ποιοι σας "πληρώνουν". Μου κάνατε τα νεύρα τσατάλια προκαλώντας με να σας απαντήσω με τις απίστευτες ψευτιές που λέγατε. Δεν με ένοιαζε ποιον θα έβγαζε η κάλπη, αυτό το ξέραν όλοι από πριν. Δεν με ένοιαζε επίσης γιατί ΟΛΟΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΑΛΙΑ ΕΙΣΤΕ! Και πες το σπαμάρισμα και η δωρεάν διαφήμιση (σπάμινγκ) προ των εκλογών να το ανεχτείς...τα ευχαριστήρια μαιλ μετά και από τους κερδισμένους, αλλά και από τους χαμένους ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΑ ΑΝΕΧΤΕΙΣ?????????? Τα τόσα μαιλ που στάλθηκαν με τον ίδιο τρόπο από κάθε φοιτητική παράταξη που σου έλεγαν ποιον να στηρίξεις και τι να κάνεις ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΑ ΑΝΕΧΤΕΙΣ??? Και όλους τους καυγάδες μεταξύ αυτών των παρατάξεων για το πόσο σωστή ήταν ή όχι η διαδικασία ψηφοφορίας σε ότι αφορούσε το κομμάτι των φοιτητών ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ και μάλιστα στο προσωπικό μου μαιλ ΚΑΘΕ 2 ΩΡΕΣ???? Α στα κομμάτια πια...καρπούζια μας τα κάνατε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: