σελίδες

1.12.09

Μονόλογος 40 - το σύχρονο "σκυλάκι"

Φίλη μου, καλή καλή μου φίλη, ναι εσύ που το έχεις με τα τεχνολογικά gadget και δει με το handsfree νομίζω ότι έφτασε η μεγάλη στιγμή... να το μαζέψεις γιατί σέρνεστε πίσω σου... καθώς από κάπου ξεπιάστηκε - γλίστρησε (άσε είναι πολύ ατίθασα τελευταία... το έχω παρατηρήσει και στα ακουστικά μου... παραλίγο να φάω τα μούτρα μου προχτές...) και κρέμεται από την τσάντα σκουπίζοντας το φαινομενικά καθαρό και αστραφτερό πάτωμα της αποβάθρας (μετρό - Συγγρού Φιξ, αν δεν απατώμαι) ... Κάθομαι μέσα από τον συρμό και σε παρακολουθώ με προσήλωσή... και υπολογίζω πότε και ποιος θα το πατήσει... με αποτέλεσμα κάτι να σε τραβήξει προς τα πίσω... όχι τώρα, ούτε αυτό το πόδι δεν το πάτησε... αχχχ ξυστά και θα το πατούσε ο ψηλός... τίποτα! πηγαίνεις προς τις κυλιόμενες... λες να μπλεχτεί το καλώδιο στις σχισμές τους??? άγνωστο... χάνεσαι στο πλήθος... ενώ ο συρμός αποχωρεί και έτσι και αλλιώς χάνω την οπτική επαφή :(

ΥΓ. καλείτε όποιος γνωρίζει τι απέγινε στην συνέχεια της ιστορίας μας στο ατίθασο handsfree να το καταθέσει... ευχαριστώ.

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Ασύρματα handsfree and stereo headphones. Η τεχνολογία έδωσε την λύση. Αλλιώς τα κρατάς συνέχεια στα αυτιά σου. :P
Ελπίζω να μην σκοτώθηκε πουθενά η καημένη και να της το είπε κάποιος. :P