σελίδες

8.1.10

Μονόλογος 47 - η εφοριακίνα

Φίλη εφοριακίνα, (αν και δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο λόγο να στα χώσω... δεν έχω τίποτα καλύτερο να κάνω αυτήν την στιγμή) επιτέλους "ξεπέταξες" την μπροστινή και ήρθε η σειρά μου (ωωω πόσο τυχερή αισθάνομαι)!!! Όχι να πάρει τώρα βρήκες να μιλήσεις στο τηλέφωνο... ααα έχει και χρόνια πολλά... να υποθέσω ότι αυτή η σταθερή συσκευή είναι της δουλειάς και έχει να κάνει με δουλειά όλο τούτο... εεε εντάξει μάλλον θα πάει μακριά η υπόθεση θα διακόψω :P ... -Θέλω, μπλα μπλα μπλα. -Οκ, θα συμπληρώσω το έγγραφο... τόση ώρα που σε κοιτάζω να παρλάρεις στο τηλέφωνο θα το είχα κάνει... Να μαστε πάλι στο κισσέ... Θα τον κοιτάζεις πολύ τον κύριο... τι τώρα θα πάρεις και τηλέφωνο??? ουφφφ το καταλάβαμε ότι δεν ξέρεις τι ακριβώς πρέπει να κάνεις με αυτό που σου ζήτησε ο ψηλός κύριος και ότι πήρες τηλέφωνο για να μάθεις!!! η δίψα για μάθηση ποτέ δεν τιμωρείτο!!! ναι ναι πες και χρόνια πολλά δεν είναι σωστό να είσαι αγενής μέρες που είναι... μα καλά σίγουρα για δουλειά πήρες τηλέφωνο... επιτέλους διεύρυνες και τους ορίζοντες σου!!! (έχω αρχίσει και βαριέμαι να σε κοιτάζω... αφάνταστα θα έλεγα...) ΤΙΙΙ???? θα πας και βόλτα??? εεε γύρνα πίσω... αααα μόνο μέχρι την ντουλάπα πήγες? εεε τι να κάνουμε θα το υποστούμε, ωωω ναι αυτός ο χοντρός φάκελος πρέπει να είναι βαρύς, εεε εντάξει δεν σε φοβάμαι θα τα καταφέρεις... ψάξε ψάξε ψάξε... yap that's it, το βρήκε θα φύγουμε σήμερα από εδώ!!! ωχ όχι... θα τα βάλει όλα πίσω στην θέση τους πάλι πφφφφ... άντε έκλεισε και ο φάκελος... τι έκλεισε δηλαδή που έφτασε η στιγμή για τα 3 υπερπεριποιημένα φιογκάκια... (χαίρομαι που δεν πακετάρεις της αιτήσεις σε συσκευασία δώρου θα φεύγαμε από εδώ το 2011 και εγώ και ο κύριος και τα άλλα 5-6 άτομα που είναι πίσω μου...) ααα ναι βοήθα και τον συνάδελφο στην απορία του, για αυτό είναι οι συνάδελφοι για να στηρίζει ο ένας τον άλλον!!! Λίγο από εδώ... λίγο από εκεί... άντε λίγο ακόμα, τυπώσαμε και αυτό που γράψαμε, για σου ψηλέ κύριε, καλά να περάσεις... ααα it's me!!! ME ME!!! τι χαρά!!! θα φύγω φέτος από εδώ!!! να η αίτηση... άντε να συμπληρώσουμε και αυτό που λείπει... τι??? θα τα αντιγράψεις όλα τώρα στο pc??? πφφφ να έρθω από μέσα που πληκτρολογώ πιο γρήγορα??? έχω δουλέψει σε καταχώρηση στοιχείων και ξέρω :P οκ οκ θα το υποστούμε... όχι τώρα το κινητό σου, ε δεν μπορείς να μιλάς και να γράψεις ταυτόχρονα? που θα πάει θα τελειώσει... δεν θα ναι πάνω από 10 πεδία, λίγα έμειναν... τηλεφώνημα ΤΕΛΟΣ, άρχισε να στροφάρει! (μάλλον βαρέθηκε να βλέπει την φάτσα μου) άντε και μερικά κλικ... από εδώ από εκεί... ααα επιτέλους το τυπώνει... γιούπι... έχω και εγώ αυτόν τον πολύτιμο αριθμό... (τώρα με έχουν φακελώσει :P) δεν δίνω και δεν χάνω το χαρτί που μου δώσατε I GOT IT!!! ANTE ΓΕΙΑ!!! καλή συνέχεια... στην αφάνταστα κουραστική βαρετή αναμονή υπόλοιποι κύριοι και κυρίες!!! Ι' M DONE!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: