σελίδες

23.9.10

Μονόλογος 85 - φέισμπουκ φρεντ 3

Μάι ντίαρ φρεντ...

Ήγγικεν η ώραν να σου πω 2 λέξεις περί φωτογραφίας. Η αλήθεια είναι ότι δε σκαμπάζω τίποτα από φωτογραφία και έτσι δε θα μιλήσω για το τεχνικό κομμάτι αλλά επειδή η αισθητική μου έχει τις ευαισθησίες της, πρέπει να ξεστομίσω μερικά που μού'ρχονται κατά νου...

Θέλω να μου πεις, με το χέρι στην καρδιά: ΣΟΒΑΡΑ ΒΓΗΚΕΣ ΦΩΤΟ ΜΕ ΦΟΝΤΟ ΜΙΑ ΧΕΣΤΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΚΟΤΣΑΡΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΔΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ;

Αλήθεια; Τι σε έχει πιάσει και βγαίνεις αισθησιακές (;) φωτογραφίες στο μπάνιο, με φόντο τα πλακάκια σου; Ποιος σου είπε ότι είναι υπέροχες οι φωτό στις οποίες εσύ είσαι με εσώρουχα ή έχεις ντυθεί υπερπαραγωγή, και είσαι ΣΤΟ ΜΠΑΝΙΟ; Μόνο εγώ κάνω συνειρμούς;

Και το καλύτερο δεν είναι ότι βγαίνεις έτσι, το καλύτερο είναι ότι την ανεβάζεις στο facebook. Θυμάται κανείς ότι το facebook είναι ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ INTERNET; Δε σοκάρεσαι βλέπω... Δε πειράζει... Θα τη δεις τη γλύκα κι εσύ, μόλις ετοιμάσω ένα μικρό πόστερ που έχω κατά νου... hahaha (σατανικό γέλιο).

Καταλήγεις λοιπόν, είτε με πόζα ναζιάρικη, είτε με πόζα του τύπου “μόλις βγήκα από τη Playboy mansion και είμαι πτώμα αλλά θα σε κατάφερνα κι εσένα” και βλέπουμε ή ένα χέρι που πλησιάζει απειλητικά στην οθόνη, ή ΚΑΙ το κινητό σου!

Για πιες λίγο νερό και μετά κούνα λίγο το κεφάλι σου, να ποτιστούν τα κουκουτσάκια που έχεις εκεί μέσα, μήπως και φυτρώσουν!

Ας μου πει ένας άνθρωπος τι το σέξι βρίσκει όταν βλέπει για φόντο σε φωτογραφία, ντους, πετσέτες, χαρτιά υγείας, λεκάνες, άπλυτα (!!!) και διάφορα άλλα που έχει ο κόσμος στον καθρέφτη του μπάνιου του! Πείτε μου γιατί, αλλιώς, δε βρίσκω λογική εξήγηση και θα ανησυχώ για τη λογική μου...

by geokar

να σαι καλά geokar μας ξύπνισες λίγο!!!

1 σχόλιο:

Loud Melody είπε...

Κι εγώ στο μπάνιο βγάζω τις φωτογραφίες του makeup γιατί έχει καλύτερο φωτισμό. Αλλά χέστρα, όχι δε βάζω. Τα πλακάκια του μπάνιου μου πάντως έχουν ωραίο χρώμα χεχεχε