σελίδες

24.3.11

Μονόλογος 100 - ναι! τα εκατό-στήσαμε...

Φίλοι μας καλοί, καλοί μας φίλοι (αλά Μαμαλάκης style)... Είναι το 100στο post και ζήτησα από την φίλτατη τρελή της παρέας* madness να το κάνω εγώ, γιατί αυτό το πλάσμα ανέλαβε να κάνει όλα τα προηγούμενα "επετειακά" posts και γιατί είχα όρεξη :P.
Η συγγραφική ομάδα του "Φίλε" είναι βαθύτατα συγκινημένη που έπειτα από 2,5 περίπου χρόνια "εφιαλτικά εμπνευστικού πυρετού" και "πληκτρολογικού αγώνα" (τι λέει το άτομο?) ολοκλήρωσε τον πρώτο κύκλο 100 αναρτήσεων πικρόχολου/καυστικού/χιουμοριστικού σχολιασμού και το γιορτάζει μαζί σας, με ανανεωμένη την διάθεση! (Δηλαδή, ακόμα και αυτή η μαλάκισμένη που είχε να ανεβάσει κείμενο-πάνε μήνες τώρα- κάθεται και γράφει.Εγώ είμαι αυτή).
Αφού έκλεισα την παρένθεση, συνεχίζω λέγοντας ότι έχουμε ήδη 3 posts στην αναμονή που περιμένουν να κάνουν λαμπρά την εμφάνισή τους ΚΑΙ όχι μόνο αυτά...Ξέρω έχετε κατασυγκινηθεί κι εσείς μαζί μας. Δεν βλέπετε την ώρα και την στιγμή να μας διαβάσετε και να συμμεριστείτε την καταπιεσμένη οργή μας. Σας ετοιμάζουμε μαζί με το νέο φόντο (που είναι του blogspot-σιγά τ'αυγά) και ένα νέο LOGO. Ναι! Αγαπητοί φίλοι και φίλες σας ετοιμάσαμε ΚΑΙ logo. Τώρα το πιλατεύει ακόμα η τρελή της παρέας* και σύντομα θα εμφανιστεί και στις οθόνες σας...
Μείνετε μαζί μας και για τις επόμενες 100 αναρτήσεις...Αν πάλι δεν έχετε όρεξη σας δίνω εγώ προσωπικά την ευχή μου μέσα από το βρακί μου (γραπτώς πάντα)!

Chu και Ξου !

3 σχόλια:

Steve Tricky είπε...

Χρόνια πολλά?
Επίσης ΣΤΑΜΑΤΑ να χρηισιμοποιείς αδόκιμους όρους όπως: εφιαλτικά εμπνευστικός πυρετός. Το σωστό θα ήταν εφιαλτικός πυρετός έμπνευσης. Αν και προϊδεάζει για κάτι εφιαλτικό, που δε συνάντησα στη συνέχεια...
Oh, god. Ελπίζω να μην έχει νάνους το logo :P

MaHaHoU είπε...

Thanks
Ότι θέλω θα χρηιμοποιώ, σιγά μην ζητήσω και άδεια :P. Εξάλλου και οι αδόκιμοι όροι έναν σκοπό εξυπηρετούν στην τελική...
Δεν είναι νάνος :P (θα μπορούσε όμως >_<)

madness είπε...

ναι!!!! τώρα τα σπάει ακόμα περισσότερο!!! έβαλα τα δυνατά μου :D