σελίδες

8.12.11

Μονόλογος 122 - έρευνα εχμ...τηλεφωνική

Φίλε που προωθείς φίλτρα, κατεψυγμένες γαρίδες, πλαστικές πάνες, αντικολλητικούς κουβάδες και ότι άλλη πίπα σου φορτώσουν αυτές οι "κερδοφόρες" εταιρίες να προωθήσεις, διάλεξα να σε θάψω σήμερα έχοντας για αρχή το "δίκαιο της ώρας" με το μέρος μου. ΔΕΝ ΤΗΛΕΦΩΝΑΜΕ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΠΟΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΟΙΜΑΤΑΙ/ΧΕΖΕΙ/ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΝΙΟ/ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΙ.
ΕΠΙΣΗΣ, καταλαβαίνω ότι κι εσύ βρίσκεσαι σε κρίση και έχεις ανάγκη τα θετικά αποτελέσματα στη δουλειά σου, το καταλαβαίνω, αλλά πρέπει να δέχεσαι το όχι σαν όχι. Δε θέλω αυτό το καινούριο προϊόν που μου προσφέρεις, βολεύομαι καλύτερα με το παλιό. Ναι αρκεί να στο πω εγώ εκ μέρους όλης της φαμίλιας ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΤΙ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΦΑΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ...Ακούς μια φωνή πιο ανάλαφρη και λίγο παιδική στο τηλέφωνο και αμέσως βγάζεις το συμπέρασμα του ανηλίκου. Τα ανήλικα μίστερ δε μιλάνε με τόση ειρωνεία (πιστεύω).
Βρε βλαμένε μου άνθρωπε , τα χω κλείσει τα 18...πάνε χρόνια τώρα, δεν θα σου δώσω τη "μαμά ή τον μπαμπά", και να μη σε νοιάζει πού είναι. ΟΧΙ δε σου λέω πότε θα γυρίσουν, πρόβλημά τους στην τελική αναφορά θα μου δώσουν? Δεν θα τους πω ότι πήρε άλλος ένας παπάρας τηλέφωνο για να αλλάξουν τη τηλεφωνική συνδεσή τους με μια καινοτόμα υπερδιαστιμική... στ'αρχίδια τους. ΕΛΕΟΣ. Αν κάνεις έρευνα μπορώ να σε εξυπηρετήσω κι εγώ...ειδικά αν κάνεις έρευνα για το χλώριο στο νερό! Ασόψεται δηλαδή, σου χω έτοιμες και τις πειραματικές αναλύσεις που έκανα στο Πολυτεχνείο στο αντίστοιχο εργαστήριο. ΑΝΙΔΕΕ ΕΞΥΠΝΑΚΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΚΑΝ ΤΙ ΡΩΤΑΣ. Πέρα βρέχει μαγκάκο....λες κι ο πατέρας μου λόγω ηλικίας μπορεί να σου πει ότι γεύεται περισσότερο το χλώριο στο νερό του απ'ότι εγώ, στο ίδιο τραπέζι πάντα.
Θα 'θελα να ξερα ποιος σου δωσε το τηλέφωνο και με τι γαμημένο δικαίωμα καλείς κάθε τρεις και λίγο, ΑΝΩΜΑΛΕ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΕ ΣΠΑΣΑΡΧΙΔΗ....

Αυτά!

3 σχόλια:

Steve Tricky είπε...

E oxi kai anwmale!!!

MaHaHoU είπε...

Αφού επιμένει στα τηλέφωνα σαν ανώμαλος κάνει !:P

manos είπε...

pes ta koritsi mou exw barethei na kleinw tilefona :)